Den 26 & 27 maj hittar du oss på Nordic E-Commerce Summit på Münchenbryggeriet och där kommer vi att lansera vår nya tjänst, vårt Social Media Package. Vi ser med spänning fram emot att berätta mer om vad den innebär och svara på era frågor och funderingar! 

 

Utvecklingen av sociala medier går med stormfart och det räcker inte med att ha en social närvaro. Det är av stor vikt att se över sina strategier för sociala medier och att interagera sociala medier i kampanjer och i den övergripande kommunikationsstrategin.

Hela 71% av alla klagomål och reklamationer görs på Facebook, antingen via användares egna Facebook profiler eller direkt på företagens egna Facebooksidor. Färsk statistik visar att fem av sex dessa kundklagomål går obesvarade förbi.  Att nyttja sitt företagets Facebooksida korrekt som en form kundtjänst ger ett viktigt mervärde till kunderna.

Vi på Visits kommer att kunna erbjuda en komplett analys av er närvaro i sociala medier och därefter utarbetar vi en skräddarsydd strategi som vi tillsammans sätter i verket!

 

Läs mer om Nordic E-Commerce Summit: http://www.nordicecommercesummit.se/stockholm/

 

Nordic ecommerce

 

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *